Promocja zwycięskich piw

Konkurs piw Good Beer pomaga promować najlepsze produkty! Robimy to w social mediach, w gazetach, na stronach www, a także w trakcie Polskiego Kongresu Browarniczego!

Lista zwycięskich piw jest publikowana na łamach magazynu AgroIndustry.

Lista laureatów publikowana jest również na Facebooku! Strona Good Beer służy do informowania o etapach konkursu, ale jest to również jeden z pierwszych kanałów, który informuje o zwycięstwie w konkursie. LINK

Serwisy internetowe promują zwycięzców! Na stronach https://nowoscihandlowe.pl/ oraz https://www.agroindustry.pl/ pojawiają się artykuły, które wskazują najlepsze piwa.

Rozdanie medali Good Beer to wielkie wydarzenie!

To w trakcie Polskiego Kongresu Browarniczego wyróżniamy zwycięzców. Dyrektor konkursu w trakcie uroczystości ogłasza kto zdobył prestiżową nagrodę, a na scenę wychodzą osoby, które stoją za sukcesem browaru.

Każdy zwycięzca konkursu Good Beer ma prawo do wykorzystania grafiki medalowej

Możesz oznaczyć piwo, które zdobyło medal umieszczając na jego etykiecie grafikę. W ten sposób wskazujesz klientom, że ten produkt warto wybrać, bo charakteryzuje go jakość uznana przez profesjonalistów.

Przykłady wykorzystania medalu:


Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *